Hemma i Örebro igen...

Japp så skönt att vara hemma i sitt eget igen,att få sova i sin egen säng är svårslaget!
Denna jul har varit väldigt annorlunda och väldigt händelserik.
Ingen hade väl någonsin kunnat tro att vi skulle hamna på akuten på mora lassarett dan före dopparedan!
Men så blev det tyvärr...

På väg hem från Mora händer det som ingen vill ska hända, vi får sladd på bilen och hinner inte komma till rätta innan den mötande bilen kör in i baken på våran bil.
Svinkallt -26 grader ute och gissa om det gick fort att bli nerkylda. själv kunde jag ta mig ur bilen och mor fick lös Clea så jag och hon gick och satte oss i en annan VARM bil som stannat för att hjälpa till.
Som tur var så gick allt förvånansvärt bra med oss alla, alla överlevde och dom skadade hade ganska lindriga skador emot vad dom skulle kunnat haft!
Så två av mina systrar och min mor fick tillbringa natten på sjukhuset och jag och Clea fick åka ambulans till till Falun för att läkarna där skulle göra en bedömning av Cleas tillstånd.
Fredrik fick också följa med som tur var:)
Allt verkade bra och vi fick åka hem till Fredriks föräldrar och tillbringa natten där.
Clea verkar inte ha några men sen olyckan själv har jag ont i höft/rygg, axel och nacke men det kan jag gott leva med så länge vi alla överlevde.

Min bilrädsla får jag nog jobba på ett tag men det får ta den tid det tar.
Det blev iaf julfirande på julafton eftersom alla i vår familj fick komma hem och det tror jag dom i den mötande bilen också fick.
♥Så pappa du får vänta på oss ett tag till♥

Hoppas ni andra fått en mer lugn jul.

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen för jag är sjukt trött!!!!
Sov gott allihopa.

Här kommer en länk till olycksannonsen om någon vill läsa.
(Klicka på ordet olycksanonsen)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Skyddsänglar finns dom? Ja, efter denna olycka tror jag faktiskt det.

Tur att allt gick bra. Vi syns på lördag.Kram på er.

2010-12-29 @ 10:40:36
Postat av: Nina [Mamma åt Eya & Isra]

Fy va hemskt!

Skönt att ni alla klarade er! Det kunde ha gått mycket värre. Min bilrädsla har inte gått över ännu och den olyckan vi gjorde hände för ca.10år sen..

Ta hand om varandra! Kram!

2010-12-29 @ 14:33:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0