Beslutet från försäkringskassan har kommit...

Jag fick igenom min ansökan!!!!!:)
Jag är så jävla glad.
Ja så nu har jag bara 14 arbetspass kvar innan det är dags att gå på HP, det tackar min rygg för!!!
Så den 5 Mars blir det fest, då ska jag köpa tårta och fira min ledighet:)
så mycket mer att skriva har jag inte, ville bara berätta för er som undrat hur det skulle gå.

Ha en bra kväll!
Själv ska jag iväg oc jobba strax, mindre roligt men snart får jag ju gå hem på riktigt;)

På återseende...


Kommentarer
Postat av: svärmor

Skönt för dig. Passa på och njut innan det blir fullt upp med den lille.

2010-02-16 @ 18:29:12
Postat av: anna h

Vad skönt :) Grattis (eller vad man nu säger!)

Ta det lugnt med magen. kram

2010-02-17 @ 07:01:51
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Moster

Pust, va bra att det gick egenom. Har varit orolig för att det inte skulle göra det. Har hört att det är få som får igenom sin HP numera av vårdpersonal. Skönt för dig. Sköt om dig.

Kramar

2010-02-17 @ 08:06:58
Postat av: MORÉN

Skönt att läsa. Då kan ned räkningen börja på allvar. Pussa på Ville från mome´

2010-02-17 @ 22:48:29

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0