En liten förändring...

Ja jag tyckte det var dags att göra en förändring här på bloggen, det är ju ett nytt år nu faktiskt!
Är inte helt färdig men i stora drag så är designen färdig men det kommer väl lite småförändringar fram över;)

Idag tog jag mig äntligen tag i bullbaket,
blev bara en sats, så jag får väl göra en till snart igen kan jag tänka mig...
Men då är jag sysselsatt nu när jag snart bara får gå hemma och slappa, nejdå jag har nog fullt upp att göra tills det lilla pyret tittar ut och ännu mer när den är ute!

Mätte magen idag, och måttet runt är nu 109,5 cm.
Det ökar satdigt nu...
Magbild ska ni också få;)


Vecka 29+1

Ja och tidigt gick vi upp i morse också, kl 6 ringde klockan!
Fyrutti vad trött jag var, hade ingen lust alls att gå upp då...
Speciellt inte när termometern visade 18-
Men men ska man sköta om bilen så är det väl bara att masa sig iväg till volvo och lämna in bilen för en genomgång (Service) så nu är vi 3000 kr fattigare igen...
Fy fan vad pengarna rinner iväg nu!

Imorgon är min sista lediga dag så efter imorgon så har jag 10 arbetsdagar att genomföra.
Men det är också det sista:)
Tänk att man kan längta så sjukt mycket efter att få gå hem från jobbet.
Insåg igår att jag bara har 11 Veckor kvar att vara gravid nu, sen kommer en liten knoddis:)
11 veckor låter så sjukt lite om man jämför med att säga ca 2½ månad eller är det bara jag som tycker det??

Nej mina vänner nu ska jag snart krypa till sängs tror jag...
Är så vansinnigt trött nu, men men det går ju över tills imorgon;)

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Moren

kul med förändringar. snart kommer den stora ....

2010-02-22 @ 22:11:00
Postat av: Moster

Va fin du gjort bloggen men texten är väl ljus för en gammal moster att läsa. Eller är det något fel på vår dator? Nej det är väl bara att inse att man ser sämre när man blir äldre.



Det är inte så lång tid kvar till du blir mamma eller mor? Kul att det närmar sig. Ser fram emot att få se en riktig vink från knodden.

Kramar

2010-02-23 @ 18:51:47
Postat av: svärmor

Nu var det länge sedan jag träffade er. Längtar varje dag. Vad du är tjock och fin, man tänker tillbaka själv hur underbart det var när man kände sparkar och bara väntade. Väntan blev ibland väldigt lång, men det glömde man när den lilla kommit ut.Hoppas vi syns snart.

2010-02-23 @ 21:16:59
Postat av: Mormor

Jag håller med moster om att det är lite svårt att läsa den ljusa texten. Vore tacksam om det blev lite skarpare färg. Jag är så nyfiken på vad som finns i den fina magen, men får ge mig till tåls ett tag till. Kramar till er alla.

2010-02-24 @ 17:32:13
Postat av: Alex

Vilken snygg blogg!!! Ni är så fina tillsammans, hela familjen!

2010-02-27 @ 09:31:31

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0