Snö,snö,snö

Ja denna förbaskade snö!!!
Usch jag är så less på den nu, vill ju att det ska bli vår nu...
Men det ska ju komma mer säger dom så det är väl bara att vänta:(
Snöskottningen på jobbet igår orsakade en regär smäll i ryggen, så nu är det ännu värre än innan.
Men nu har sjukgymnasten sagt att jag absolut inte får göra sådanna arbetsuppgifter, så tänk om en viss person kunde förstå det också så skulle allt bli mycket lättare...
Mor ville se hur mycket snö vi har, så jag tog en bild igår på baksidan.



Så ni ser ju att vi har en del snö och ändå har det blåst en del så det finns mer snö än vad bordet och grillen visar, men på ett ungefär så ser ni hur mycket vi har.

Vi fick mail från Tyskland idag om att vagnen skulle komma vecka 14 så det är bara att vänta...

Imorgon har Fredrik tenta så ni får gärna hålla tummarna för att det ska gå bra!!!

På Torsdag åker vi upp till Dalarna igen, fy vad jag längtar...
5 dagars ledigt åhh vad SKÖNT det ska bli!!!

Nej nu ska jag göra lite annat men ni får ha det så bra.

SYNES!!!




Kommentarer
Postat av: Moren

2010-02-03 @ 00:24:58
Postat av: MOREN

OOPS! En fadäs det bjuder jag på. Klart att svärmor håller tummarna kan du hälsa Fredrik. Tack för kortet det är som här ungefär skulle jag tro.

2010-02-03 @ 00:27:04
Postat av: svärmor

Hur är det med er? Hoppas allt var bra när du var hemma,synd vi inte fick träffa dig. Men ni kanske snart är hemma igen.Tycker att det den stora dagen nu närmar sig med rasande fart, vill gärna se hur stor magen har blivit. Älskar er allihopa.

2010-02-11 @ 21:47:04

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0