Förlåt!!!!

Ja det är väl det jag måste säga!!!
Kan ju tydligen inte hålla vad jag lovar, inte har det blivit tätare med inlägg sen nyår.
Snarare tvärtom...:(
Ja jag får helt enkelt låta bli att lova saker...

Gjort klart papperen om havandeskapspenningen nu iaf så nu får vi hålla tummarna för att allt går igenom så jag får gå hem den 10 Mars.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
Lagt dom på lådan idag så dom får väl dom ibörjan av nästa vecka om postgången är som den ska.

Vill bara säga att jag tycker så otroligt mycket om min far!!!!
Även om han inte läser min blogg så vill jag ändå kunna säga det, jag är så glad för att han finns i mitt liv.
Han gör så mycket för mig, och ställer upp och jag är så OTROLIGT tacksam för det!
Jag borde säga det lite oftare till honom.
Tack faren för att du är den du är!!!!


Längtar tills den här Örebro vistelsen är över så man kan få flytta hem igen, jag önskar vi kunde flytta hem snart.
Hittat ett hus på hemnet som jag skulle kunna tänka mig, men jag skulle ju aldrig få med mig Fredrik på en flytt till Näs, han skulle få spader tyvärr!
Själv skulle jag jättegärna bosätta mig i Siljansnäs, men gubben skulle jag nog inte få med mig...
Och själv vill man ju inte bo!

Annars rullar allt på som vanligt...
Har inte så mycket mer att säga men lite läsning har ni fått iaf:)

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: svärmor

Skönt att höra att du mår bättre nu. Du får nog försöka stå ut i Örebro ett litet tag till. Det är ju mindre tid kvar än den tid ni har bott där, så du får börja räkna ner ( fast jag förstår att det känns långt till slutet).Falun är också en trevlig stad.Roligt att höra att ni kommer hem till helgen , ha det så bra tills dess.

2010-01-16 @ 18:11:17
Postat av: Moren

Kul att ni kommer lovar fixa Erika tårta, godisknattar kan bli ett litet problem som ska lösas på ett eller annat sätt.

Farens komentar till det du skrev "Då gör det inte så mycket att dom var jobbiga som tonåringar"

2010-01-16 @ 23:58:47

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0