Första kläderna köpta:)

Ja idag tog jag bilen till mega och inhandlade lite kläder till knodden.
Tur att jag lämnade Fredrik hemma för han hade inte stått ut med mig och min beslutsångest:)
Det hela slutade med att jag kom hem med 4 bodysar, 2 byxor, 1 pyjamas och 2par strumpor.
Köpte storlek 56 på kläderna förutom den blå bodysen där jag av någon anledning köpte storlek 68!?
Måste tagit fel plagg helt enkelt.
Ja eftersom min käre karl inte ville ta redapå könet på knodden så var jag ju tvungen att köpa ett blåt sett och ett rosa, vill ju kunna sätta på ungen rätt färg när jag åker från bb:) Men resten av sakerna ska jag köpa i neutrala färger som både en flicka och en pojke skulle kunna ha.
Åhh det är så roligt att äntligen kunna börja handla på riktigt!!!
Jag längtar såååå tills den lilla kommer ut!
Här kommer bilderna på kläderna för den som är intresserad:)


BODYSAR


PYJAMAS


BYXORNA

Ja så var det ju magen också ja...
Den växer, mätte den nu och måttet är nu exakt 1 meter runt hela magen


Vecka 26+0

Ja nu börjar klockan bli mycket och jag ska sätta mig vid Fredrik som sitter vid datorn och spelar wow.
Riktigt roligt nu när dom pratar i mic:)
Så jag har lite svårt att kontrolera mig på att skriva...
Det får bli mer en annan gång:)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Morén

Tänk vad mycket spännande och roligt ni har framför er. Kul attse att magen växer riktigt rund har du blivit och det är nu det går som fortast.och märk som mest. Älskar er

2010-02-01 @ 00:57:38
Postat av: Anna H

Så spännande :) Söta kläder.

2010-02-01 @ 09:06:32
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: svärmor

Nu har jag tvättat och strukit dom där lakanen med spets som vi tittade på. Känns som att det snart är något på gång.Ha det så bra så syns vi till helgen.

2010-02-01 @ 15:45:12
Postat av: Moster

Va mysigt med småtting kläder. Fin mage du har.

2010-02-02 @ 18:09:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0