Gott Nytt År!

Nu är det år 2010.
Detta år tänkte jag att jag skulle bli bättre på att hålla er uppdaterade på vad som händer i vårat liv.
Iaf tills knodden kommer, sen lär jag väl inte hinna med så mycket annat än bljöbyten och matning...
Men det ska bli roligt, något nytt som händer i vårat liv.

Julen tillbringade vi i Dalarna (hemma)
Eller ja det kändes aldrig riktigt som att det var jul, vet inte varför men jag får väl vänta på nästa jul och hoppas att jag känner att det är jul då!

Nyåret firade vi 5 själva med god mat oxfile och hasselbackspotatis och Fredriks goda champinjonsås Mumma;)
Sen hade vi köpt daimtårta (eller vattkoppstårta som far kallar den) till efterrätt så medans vi åt den så såg vi på den nya Wallander.
Riktigt mysigt att bara vara själva faktiskt.

Jag hoppas att det kommer bli ett bra år, inte så mycket jobbande för men del, vilket jag tycker ska bli riktigt skönt:)
Om allt går som planerat så ska jag jobba Mars ut, så nu hoppas jag att papperen från försäkringskassan kan ta och dyka upp så man kan få allt sådant klart, börjar känna mig lite småstressad över det faktiskt...
Men kommer dom inte denna vecka så får jag väl ringa dom.

Ja jag känner inte för att skriva mer nu men jag återkommer,
 det är ju dags för magen att fotas imorgon igen:)
Tänk vad tiden går fort...

Ha en bra kväll!
 


Kommentarer
Postat av: Moren

Tack för undergara dagar med er under julen. Julaftons morgonen betydde någe specielt för mej iaf. Det är väl så att du blivit vuxen då känner man inte längre pirret som man kände som barn när julen är. Jag tycker allt före är mysigast nu för tiden.

2010-01-02 @ 19:47:35

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0