Vecka 24+0

Uj vad veckorna springer iväg,tyckte nyss jag la ut en magbild men det var ju faktiskt en vecka sedan...

Ja ju mer magen växer ju mer problem får jag.
Ryggen är värst, har ont i korsryggen/svanken vet inte vad jag ska gör åt det.
Känner mig som en pingvin när jag går, får prata med barnmorskan på tisdag när vi ska dit och höra om hon kan hjälpa mig på något vis, vet inte vad det kan vara heller... Tips??
Orkar inte stå och gå långa stunder inte heller sitta långa perioder... FAN jag blir så trött på att ha ont hela tiden och hur ska det då bli när magen är ännu större?? Kan ju inte käka hur mycket värktabletter som helst heller.

På tisdag ska jag och Fredrik till Babyproffsen och jag hoppas så innerligt att dom fått in "våran" vagn som vi eventuellt ska köpa då.
Den har ju kommit i nya färger nu detta år så jag hoppas den kommit till butiken så man kan titta på den i verkligheten.

Tisdag är det som sagt vad MVC som gäller, ser verkligen fram emot det besöket.
Träffa nya barnmorskan kolla om vågen och jag är på samma plan och allt annat som ska kollas.

Nej nu orkar jag inte sitta längre så här kommer magen:)



Vecka 24+0 

På återseende:)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Stackars dig. Vissa har mer besvär än andra, tyvärr.

Hoppas barnmorskan har några bra råd till dig. Annars kanske det blir vila tills det är dags. Med Helena hade jag strängt sängläge från vecka 15- 35

inte kul men det går.Ha det så bra som det går för allt ont, jag tänker på dig flera gånger varje dag.

2010-01-17 @ 21:15:27
Postat av: svärmor

Stackars dig. Vissa har mer besvär än andra, tyvärr.

Hoppas barnmorskan har några bra råd till dig. Annars kanske det blir vila tills det är dags. Med Helena hade jag strängt sängläge från vecka 15- 35

inte kul men det går.Ha det så bra som det går för allt ont, jag tänker på dig flera gånger varje dag.

2010-01-17 @ 21:15:56
Postat av: Moren

Som man bäddar får man ligga, nej då nu var jag stygg, Men lite sant är det. Tänk att det snart är över och du sitter med den lille i famnen. Är inte det underbart. Hör av mej i morgon nej idag blir det ju. Kramiz Älskar er alla 5

2010-01-18 @ 00:15:08
Postat av: anna hultgren

Så spännande att se magen växa. Hoppas ryggen blir bättre!! I värsta fall är det ju bara en tidsfråga innan bebisen lämnar magen... :)



kram!

2010-01-18 @ 14:58:13
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0