Dopet närmar sig.

Ja det är inte många dagar kvar tills lillan ska döpas nu:)
Ska bli så roligt att få komma hem, och att få träffa alla släktingar som vill komma och fira denna underbara dag med oss.
Vi åker hem på fredag när Fredrik är klar på jobbet så vi hinner duka och förbereda lite inför lördagen.
Det är mycket att tänka på och komma ihåg.
Jätteroligt är det att Petra, Rickard och Luna kommer och Alex naturligtvis;)
Som det ser ut idag så ska det vara fint väder på lördagen också, och då tänkte vi dra med dom som vill från dopet ner till Älven och grilla spela lite kubb och ha det allmänt trevligt:)

Just nu önskar jag att det kunde börja regna riktigt mycket här!
Det är så fruktansvärt varm och kvavt ut nu, så lite regn skulle göra gott.
Dom har lovat regn idag men det ser banne mig inte så ut just nu, sol och blå himmel.

Var till läkare igår och fick en salva till mina bröstvårtor (Fucidin) så nu hoppas jag verkligen att det blir bra.
Håll tummarna!

Nä nu ska jag röja lite här hemma medans Clea sover, sen blir det en lång kall dusch när Fredrik kommit hem. Hon har ju en förmåga att alltid vakna när man står i duschen annars... så idag tänker jag vänta tills Fredrik är hemma så jag verkligen kan njuta av en dusch.

Ha en skön dag!

 


Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Nog blev det regn idag, och en hel del åska. Så skönt, jag ställde mig ute mitt i hällregnet en stund och det var nog höjdpunkten på dagen!

Det ska bli jätteroligt med en roadtrip till era hemtrakter =) Och lilla pluttan ska få döpas! Hade så bra så hörs vi närmre avresa!

2010-07-13 @ 19:43:15
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0