En bild säger mer än tusen ord....

Ja tänkte passa på att lägga ut alla bilder från i midsommras som jag lovade.
Clea är lugn just nu så jag får passa på...
Hinner nog inte skriva så mycket dock, men det återstår att se:)

1
  2

3  4

5  6  7

8  9

10  11


12

1,
Jag och svågern
2, Jag lika normal som alltid :D
3, Utsikten över Dalälven från stugan
4, Pojkarna fixade blommorna :)
5, Mycket kubbspel blev det Niklas och Fredrik
6, Mot Moren och Björn
7, Publiken
8, Många fula knep för att försöka vinna blev det, här är Björns försök. 
9, Medans Niklas istället satsade på konsten....
10, Fredrik och Niklas
11, Mor och Björn
12, Mitt mästerverk ♥

Ja det var dom bilderna det, tösen somnade så jag kan faktiskt ta och ägna lite tid åt att skriva lite mer för en gångs skull :D

Idag var vi in till stan, vi var till banken och öppnade ett sparkonto till Clea.
Efter det klippning för mig och Fredrik, så nu är vi förhoppningsvis snygga i håret till Cleas dop.
Jag har iaf hunnit baka det jag skulle är dock väldigt missnöjd med cupcakesen:( Blev väldigt smaklösa och tråkiga men men vad ska man göra åt det nu?? Har inte direkt lust att göra om allt igen! 
Nästan alla har tackat ja till dopet, bara några få som jag väntar svar ifrån nu så det känns kul.
Känns roligt att det är så många som vill komma och fira denna dag med oss ♥

Imorgon är det dags för Fredrik att jobba igen, så jag och tösen får roa oss själva.
Ska även försöka mig på att färga håret imorgon :S lite läskigt är det utifall hormonerna i kroppen skulle ställa till det, men jag vägrar se ut som jag gör i håret nu. Så blir det en katastrof så får det bli det men jag hoppas att det ska gå bra!

I måndags hade Clea killbesök här också;)
Riktigt charmig liten kille var Vilgot.
Ett par från föräldragruppen vi gick på var det som var hit och hälsade på!
Vi hade en jättetrevlig kväll och jag hoppas att det inte var den sista...

Nej nu ska jag passa på att krypa ner i badet medans sötis sover!

Hoppas ni är nöjda med den läsning ni fått, så kommer det en ny Clea bild på fredag när hon är 
2 Månader :)
 usch vad tiden gått fort!
Knappt att man hänger med...

Nej ni får ha det så bra så ses och hörs vi snart igen.

Bye



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken otroligt söt flicka ni fått! Sitter hemma hos mor och far i Alvik och kan inte låta bli att kolla in vad som händer på bloggen. Det är så skoj att du skriver! Kramar

2010-07-08 @ 06:53:33
Postat av: Petra - Lunas mamma

Vad kul med bilder från midsommar! Visste inte att Fredrik hade gröna fingrar :D

Och dina cupcakes blev så fina så här hemma i min frys :P Ser riktigt goda ut!

2010-07-08 @ 10:42:58
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Morèn

Kul att se hur bra man såg ut i den fina kransen;P

2010-07-08 @ 22:35:45

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0