Städ och tvättdag!

Ja det är det enda jag gjort idag men nu ser det bra ut här hemma igen iaf:)
Så nu kan vi åka hemifrån utan att få ångest när vi kommer tilbaka över att det ser ut som ett bombnedslag hemma.
Tyvärr verkar det som om vädergudarna sviker oss på lördag:(
Dom har ändrat så det ska regna tyvärr men jag håller tummaran för att vi ska slippa det.
Solen behöver inte ens vara framme men jag vill att det ska vara uppehåll iaf.

Igår var vi ut till Marieberg och köpet lite saker, jag köpte ett par nya skor till dopet, så nu hoppas jag att jag ska slippa skavsår vilket inte är så troligt...
Fick ju även hjälp med att färga håret av Fredrik igår, och jag hjälpte honom så förhoppningsvis ser vi bra ut på lördag:)
Köpte även en ny mascara.
Clea fick en ny badcape eftersom den förra vi köpte var trasig men det såg vi inte i butiken när vi köpte den.
Men nu har hon en hel så den ska hon få använda till i kväll om den hinner torka tills dess:)
Vi försökte även hitta ett par byxor till Fredrik men utan resultat.
Så det blir nog kostym för honom på lördag iaf.

Imorgon åker vi hem till mor och far.
LÄNGTAR!!!!
Vi ska duka lite och fixa inför löndagen.
Lite orolig för hur jag ska frakta med mig cupcakesen upp bara utan att dom blir förstörda...
Men men det lär visa sig imorgon.

Nej nu ska jag fortsätta med tvättandet för där ligger jag fortfarande lite efter.
Ha det så bra allihopa, nu skriver jag inget mer innan dopet men skriver nog desto mer efter:)
Lovar att det kommer bilder så ni som inte kan närvara får se bilder därifrån iaf.

Nej tvätten var det ja... suck!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0