Tillbaka!

Ja nu har vi haft några underbara dagar i Dalarna och en dag i Sundsvall:)
Men har nu återvänt till Örebro igen.
Har så mycket jag vill skriva om men jag hinner inte nu, så ni får hålla er till tåls en liten stund till...
Det är verkligen inte lätt att hinna med bloggandet när man har småbarn!
Förhoppningsvis ska jag kunna ta mig en liten stund imorgon för att skriva ihop några rader om vistelsen norröver.
Men jag ville iaf ge er ett livstecken och tala om att det kommer mer snart:)
Nu ska tösen snart äta så jag ska göra mig klar för natten och sen snarka högt i några timmar...
Fredrik jobbar mellan 7-12 imorgon så jag och tösen får sköta morgonen och fm själva.
Ska ringa och boka kyrka och präst till tösens dop imorgon hoppa alt går som vi planerat!

Vill även ge ett stort grattis till Jennifer som fått en liten pojke, har inget användarnamn eller lösenord till hennes blogg så jag kan inte grattulera dig där så jag får säga ett stort grattis till dig på min egen blogg istället!
Hoppas allt gått bra och att ni mår bra.
Grattis Grattis!

Nej sängen var det ja...

Ha det bra så hörs och syns vi:)


Kommentarer
Postat av: Morén

Längtar tills ni kommer igen till midsommar.

2010-06-08 @ 23:40:51
Postat av: Jennifer

Tack så mkt =) hör med petra så får hon ge dej användare å lösen =)

2010-06-10 @ 11:28:26

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0