Malin 18 år :)

Hipp hipp hurra på din födelsedag syster:)
Hoppas du får en toppendag!
Stort stort grattis på 18 årsdagen!



Malin 18 år!

Ja nu har vi kommit hem från Dalarna igen...
Vart bara en kortis eftersom Fredrik var tvungen att vara i skolan på måndagsmorgonen så medans han for till skolan på morgonen så tog mig en regäl sovmorgon:)
Trodde inte att jag skulle få sova så länge men hundarna var tydligen trötta dom med efter vistelsen i Dalarna för Maja väkte mig inte förens vid 11.30.
Så det var riktigt skönt att få sova ut lite;)
Fredrik kom hem tidigare än vad han trott att han skulle göra så vid 18 åkte vi ut till Marieberg och handlade lite saker, bla en byrå till knoddis på Ikea, hämtade ut bilbarnstolen från Babyproffsen, handlade lite mat på Willys och köpte en bok till Moren och en locktång till mig på net on net.

Så idag har jag börjat fylla upp Knoddis byrå med lite kläder och annat som ska ligga där i, börjar kännas att det närmar sig slutet nu... 
Var till barnmorskan i morse också, hade ganska högt socker 8,8 och gränsvärdet var 9 så jag klarade mig precis denna gången men vi får se hur det ligger nästa gång vi ska dit dvs om två veckor.
Annars så väl allt bra ut blodtrycket var bra så det känns skönt.
Vikten var väl kanske inte så bra men ja jag kan ju inte sluta äta.
Hade gått upp 14kg sen sist jag vägde mig där:(
Knoddis hjärtljud låg på 150 precis som förra gången och mitt  Symfus/Fundus-mått var 33 också det som förra gången.

Vill bara säga att det är så roligt att det är så mycket folk som läser bloggen, folk som man inte hade en aning om att dom läste den men dom börjar smyga sig fram så smått nu, jätteroligt!

Ja det var väl allt för denna gången!
Hoppas ni får en bra vecka.

Vi synes och höres :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vännen =) vad roligt att du skriver så ofta! Jag har blivit ganska dålig på det.. =) Skönt att alla värden var bra, och oroa dig inte för vikten! Du kan varken göra till eller från för det är hormonerna som spökar. Och sen är du börjar amma så försvinner det en hel del! Kommer ner någon dag sen och kikar på barnvagnen, nyfiken! Någon dag som passar dig bäst?

kramkram

2010-03-23 @ 13:21:03
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Moren

Tack för i helgen så mysigt att känna på magen. SKIT I VIKTEN DU SKA NÅ BRA NU DEN TID SOM KNODDIS LIGGER DÄR. Skit katten är med och går å skrivboredt. Blir inte som det ska men dey är nog läsbart hoppas jag. Kul ATT BOKEN FANNS KVAR BARA ATT GENom föra planerna sen eller hur. Kramiz

2010-03-23 @ 16:47:50
Postat av: Petra

okok då kikar jag ner imorgon eller nått! Det är inte säkert du är en av dom, annars skulle jag bli jätteglad om du ville bli min träningskompis till vintern. joggningen funkar ju på sommarn men på vintern är det inte lika kul :P

2010-03-24 @ 09:55:27
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu är hon smittfri lilla hönan =) så nu är det fritt fram så vi kan träffas! Saknar dig med! Såg att eran granne grillade igår, och då tänkte jag direkt att fan nu måste vi ta en grillkväll snart, jag skiter i att snön ligger kvar fläckvis :P.. puss

2010-03-29 @ 09:34:57
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0