9 Maj

Det är dags för att uppdatera bloggen igen, tyvärr har jag inga roliga nyheter att berätta för jag är fortfarande tjock...
Men det är lika bra att skriva lite här iaf så ni vet vad som händer och sker:)

Ja nu är vi 40 veckor gångna och ingen knoddis synes ännu:(
Så det blir till att gå över tiden...
Så nu får vi se hur många dagar det blir.
Jag som trodde att jag skulle få ut den lille innan men tji fick jag.
Det är ju trotts allt knoddis som bestämmer i slutändan.
Vore ju mycket roligare om jag fick lägga ut en bild på knoddis istället för magen men tyvärr kan jag inte det, så ni får hålla till godo med magen:)


Vecka 40+0

Så vad händer anars då??
Ja inte mycket tyvärr, köpt en ny hemtelefon idag så nu kan man ringa hem till oss igen:)
Vi insåg också att det egentligen inte var telefonen som var trasig utan att en sladd till telefonen inta satt i riktigt...
Sådant som man borde kolla innan kanske, men eftersom det gått fram signaler men vi inte kunnat svara så trodde vi att det var telefonen som blivit knäpp.
Men nu kan ni kontakta oss på hemtelefonen igen som sagt:)

Ja sen är det ju dags för BM imorgon kl 12 igen...
Få se om allt är lika bra som i fredags, men det hoppas vi:)
Har inte haft så mycket huvudvärk som i onsdags och torsdags iaf så det ska väl vara bra.
Det är bara idag som jag tagit värktabletter för att huvudvärken började smyga sig på men den han inte fästa sig som tur var!

Igår grillade vi med Petra, Rickard och Luna trotts regnvädret.
Jättegott vart det;)
Denna sommar ska vi utnyttja grillarna till max!
Men det var nog förhoppningsvis sista gången vi grillade ihop med knoddis i magen, men vi får se.
Tack för en trevlig kväll iaf!
Alltid lika roligt att träffa dig vännen:)
Luna har börjat gilla Fredrik allt mer och mer nu så igår fick han en kram och en puss innan hon och Petra gick hem för att sova, inte dåligt!
Luna gillade ju inte alls Fredrik när hon var liten men nu går hon runt och ropar på Fredrik när han inte syns till, jätteroligt tycker jag. 

Nej nu ska jag ägna lite tid åt min käre sambo:)
Så ni får ha det så bra så får vi se när vi hörs nästa gång!

Ha det fint!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas med dig =)

2010-05-10 @ 09:48:07
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Morén

Ja du! Du hade inte så brottom ut du heller, 18 dagar fick jag vänta. Men du komm tillslut iaf och det gör h?n också jag lovar.Jag kommer ner vecka 20 iaf får vi se om det dykt upp någe bäbisar.

2010-05-11 @ 00:16:46

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0