Mors dag <3

Ja idag får jag fira mors dag för allra första gången iaf som mamma själv:)
Fredrik är nu iväg och köper tårta åt mig i Cleas ställe...
Så den ska vi äta senare idag i solen på framsidan, hade inte kunnat vara finare väder på morsdag fakiskt.

Så nu vill jag säga ett stort GRATTIS till alla mammor som finns där ute som läser bloggen, men det största grattiset går självklart till min egen mor som är den bästa moren i hela världen!!
ÄLSKAR DIG!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Världens BÄSTA mor!

Nu i eftermiddag/kväll ska vi grilla lite, gott gott! Får se om vi får sällskap av Petra, Rickard och Luna också.
Annars får vi njuta av god mat själva;)
Vi var upp till dom i förmiddags och fikade lite, tack för gott fika och trevligt sällskap!

Till helgen åker vi norröver igen:)
På fredag åker vi till Falun och tillbringar natten för att sedan på lördagsmorgonen åka ännu längre upp i landet... syster Sara tar ju ssk examen i Sundsvall så det ska bli riktigt roligt att äntligen komma upp dit eftersom jag aldrig varit där.
Sen åker vi tillbaka till Falun på kvällen igen sen får vi se hur länge vi blir kvar i Dalarna innan vi åker tillbaka till Örebro igen.

Nej nu ska jag nog försöka passa på att sova lite medans lillan också sover... :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
Puss och kram på er<3



Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis på mors dag!

Vi ses till helgen, ska bli så kul att se den lilla prinsessan!

Kramar

2010-05-30 @ 19:39:15
Postat av: Johanna

Det måste ändå vara den bästa morsdag, den första! Tur att du har en så snäll Fredrik tillhands som löser presenterna åt Sötnosen själv ;)

2010-05-30 @ 20:25:42
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Morén

Tusen tack! Jag gör så gott jag kan för att vara en bra mor. Man tycker att man skulle gjort mer eller på ett annat sätt ibland. Men det känns bra att du älskar mej. ÄLSKAR dej med. Kramiz

2010-05-30 @ 23:09:22
Postat av: Petra - Lunas mamma

Tack själva för igår =) Synd att vi inte han hem till grillningen men vi får ta det en annan dag =) blev ju kalas på kalas igår! Men nu ses vi snart! kramkram

2010-05-31 @ 13:46:13
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0