Väntar och längtar <3

Ja nu har vi gått 3 dagar över tiden, och fortfarande ingen som vill komma ut :(
Men jag har fått mer värkar, vilket måste betyda att det går åt rätt håll iaf...
Till och med Fredrik säger till knoddis att han ska komma ut nu så han har någon att kramas med;)

Idag har jag varit ut till Marieberg och hämtat ut min babybox från babyproffsen och köpt mig ett par nya mammabyxor, lyckats slita ut ännu ett par...
Jag lär ju inte komma i mina gamla byxor än på ett tag så jag tyckte det var lika bra att köpa ett par nya mammabyxor för jag kan ju inte gå i mjukisbyxor tills jag kommer i mina vanliga jeans igen:)
Så jag har gått från strl 36 till 40 på mammabyxorna under graviditeten.
Hoppas bara att jag kommer ifrån dom överblivna kilona efter graviditeten fort, det finns så ruskigt mycket snygga kläder i affärerna nu som jag vill köpa men det är ju ingen ide förens jag kan komma i dom:)
Sen har jag planterat lite blommor i blomlådorna på framsidan och i välkommenkorgen som står utanför grinden.
Så nu känns det som att framsidan är klar för sommaren, vi var ju ute och rensade i landen och fyllde på med täckbark för någon dag sedan.
Det känns så skönt att det är gjort nu så nu är det bara att hålla efter:)
Längtar galet mycket tills man får en egen liten trädgård att pyssla och påta i, då blir det ju mer på riktigt... 

Om en vecka är det planaerat att mor min ska komma ner iaf, eller ja det beror på om knoddis tittat ut då:)
Så blir hon kvar här till på söndag om allt vill sig väl!
Syster Malin och syster My skulle även dom komma ner men inte förens på Fredag kväll, så det blir fullt hus...
Men det blir bara roligt, så nu hoppas jag att knoddis tittar ut på söndag.
Det är nämligen så att min pappa skulle fyllt 50 år på söndag om han funnits i livet, så det vore såååå roligt om knoddis ville komma ut just på söndag!

Har även fått mobilen från
Nina så nu har knoddis något att titta på:)
Tack så hemskt mycket Nina jag är super nöjd med den!!!

Ja annars är allt som vanligt...

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och slappa resten av kvällen:)
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Synes!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, säg till om du vill låna kläder av mig=) Det är bara att komma och leta i garderoben=) De sägs ju att man ska räkna med att det tar lika lång tid att gå ner i vikt som att gå upp den, så du ska inte räkna med att du blir din normala storlek fören om ett år. allt annat blir bara en bonus=) Krysta ut ungen nu jag vill bli MOSTER<3 Kram

2010-05-12 @ 22:18:59
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Varsågod :) Hittade du ett bra sätt att hänga upp den på?

2010-05-13 @ 08:23:07
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Moren

Hälsa Fredrik att han kan kramas med dej och hundarna ett tag till. Ja jag hoppas att jag får hälsa på knoddis när jag kommer....man vet aldrig

2010-05-13 @ 16:40:49
Postat av: Petra

Är så GLAAAAAAD!!!!

=D=D=D=D=D=D=D

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!

2010-05-14 @ 21:50:53
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Anki o Anders

Stort GRATTIS till er båda. Hoppas allt gick bra.

Ganska fort gick det också för att vara första gången. Vi är så nyfikna att se henne. Vi satt på altan och "firade" vår 16:e förlovningsdag med grillat och vin när nyblivna farmodern ringde. Ander gjorde tummen upp när han pratade i telefon, så jag förstod att det var klart. Anders undrar vad priset är? Han prickade in rätt dag men fel kön. Sköt om er. Kramar från Anki o Anders

2010-05-14 @ 23:20:02
Postat av: Nina

Ser att tjejen tittat ut :)

GRATTIS!

2010-05-15 @ 14:18:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Johanna din kusin:)

Graaaaaaaaaaattttttttiiiiiiiisssss till bebisen:) Jag längtar att få se den:) Har ni kommit på något namn än?! skriv på bloggen eller skriv till min mobil när du kan! tyvärr har jag inga pengar på min mobil därför jag skriver här:) hälsa fredrik också! puss på er <3 hälsningar Johanna

2010-05-15 @ 19:15:09

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0