6 Månader...

Hipp hipp hurra och grattis på Cleas halvårsdag!
Japp det är faktiskt sant...
Idag är min lilla groda hela 6 månader, helt galet vad fort det har gått...


Älsklingen ½ år
(Clea påväg ner i badet, och då blir man så här glad när man får bada)

Ja så är det ju farsdag idag också, så jag och Clea gav älsklingen/pappa frukost på sängen i morse.
Måste ju uppskatta dom man älskar...

Har ÄNTLIGEN kommit på vad jag vill bli när jag blir stor också:)
Säger inte vad ännu för jag vet inte ännu när det blir dags för det, men förhoppningsvis så kan jag börja med det snart...
Denna gång är jag säker och tänker hålla fast vid det stenhårt!!!
Det är inte något inom vården så mycket kan jag säga iaf:)

Verkar som att Fredrik får skriva sin D-uppsats över sommaren iaf.
Måste bara försöka övertala csn om att han verkligen ska läsa över sommaren så han kan få studimedel, då kan vi flytta hem typ i Maj:)

Vi har varit lite förkylda här hemma jag och Clea så våra dagar har bestått av mys på soffan:)
Så här:



Nej nu ska jag se klart på vem kan slå Filip och Fredrik.

Visstja mor ville ha ett videoklipp på grodan också så här kommer det:)



Godnatt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lillgrodan vad tiden går fort.1000-tack nu har jag någe att titta på igen. Kul om det går i lås att även ni kommer hem tidigare. Jag längtar, fast ni kommer säkert att tröttna på att aldrig få vara ifred då. Ska bli spännande att hör vad du nu har bestämt dej för att satsa på.

2010-11-14 @ 22:50:13
Postat av: Moster

Grattis Clea! Vad stor hon har blivit. Ser fram emot att få se henne till jul.

Kram

2010-11-15 @ 09:14:12
Postat av: anna

Stora tjejen nu! :) Galet vad tiden går fort! Kul att du kommit på vad du vill bli när du blir stor... :) Nyfiken i en strut blir man. Ha en fin dag erika! kram

2010-11-16 @ 10:43:47
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: ida

Grattis!! Roligt att du fortfarande skriver och härligt att höra hur det går med litet som mamma. Kram från Ida

2010-11-19 @ 09:12:03

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0