Torsdag

Egentligen har jag inget att skriva men det var ju ett tag sedan jag skrev nu så jag tyckte det var lika bra att göra en insats...
Pluttan är feberfri och är sitt vanliga yrväder igen:)
Hon växer så hela tiden och det är så roligt att se.

Ja annars händer det inte så mycket, lite orolig över hur det blir med jobbet och allt men det löser väl sig till det bästa får vi hoppas.
Tur att vi ska flyttta hem snart, så man slipper alla orosmoment runt nytt assistansbolag mm.
Det börjar verkligen dra ihop sig för hemflytt nu inte så många månader kvar nu:)
Roligt ska det bli och jag längtar som en galning.
Hoppas vi kan komma hem till sommaren!!!

Om en stund kommer Alex och Nello hit:)
Har bakat en kladdkaka som jag tänkte bjuda på...

Imorgon har Fredrik tenta så var snäll och håll tummarna för honom!
Vill att han ska klara det och slippa göra omtenta.
Det är tydligen ett väldigt stort område så det är svårt att lära sig allt säger han...

På lördag ska vi hem till Maija, Rickard och Vilgot på lunch:)
Ska bli jätteroligt.

Nää nu ska jag kolla till maten så vi hinner äta lite innan Alex och Nello kommer.

Ha en trevlig dag!

 


Kommentarer
Postat av: svärmor

Håller tummarna allt jag kan.

Kram till er alla.

2010-11-04 @ 15:52:56
Postat av: Johanna

Håller tummarna för att vi alla ska slippa omtenta =) När den här soppan är över få vi se till att umgås lite mer igen =) Hade bäst! Kramar

2010-11-04 @ 15:59:10
URL: http://jsan8.blogapot.com
Postat av: morèn

Klart att vi håller allt som kan hållas,hälsa så gott. Ja det finns fler som längtar tills ni kommer till Dalarna. Det är så mycket man inte får vara med om i Cleas upptäktsvärld. Men det får vi ta igen när ni kommer hem. Längtar nu tills vi ska baka. Gammel momé med. Kramiz

2010-11-04 @ 23:54:47
Postat av: svärmor

Snälla , kan du inte skriva något. Känns som ni är närmare oss i Falun när jag kan läsa om er.

Vi syns till nästa helg. Längtar efter er.

2010-11-12 @ 05:57:05

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0