Mycket har hänt...

Ja sen sist jag skrev så har det hänt lite saker...

Maja fyllde 3 år igår:)
Känns inte som vi haft henne hos oss i snart 3 år, men ju äldre man blir ju fortare går tiden.

Clea har vänt sig från mage till rygg:)
Den 9 Oktober kl 19.20 vände hon sig för första gången, jag blev så glad att jag hoppade runt här hemma.
Inte långt kvar tills hon kommer vända sig från rygg till mage heller skulle jag gissa...
Hon är jättenära hela tiden men vill inte riktigt tippa över:( Men det kommer!
Har filmat när hon vänder sig och tänkte lägga ut klippet här på bloggen, men jag måste tydligen ladda upp det på typ youtube först och det har jag ingen lust med!
Någon som vet något annat bra ställe att ladda upp sina videoklipp?
Förslag mottages tacksamt:)

Mitt nya liv går ganska bra:) Inte Zumbat något mer men vi går iaf på raska promenader fortfarande, kom upp i 5km idag:)
Men jag ska ta tag i Zumban för det var roligt och enkelt när man kan göra det hemma när ingen ser för jag tänker absolut inte gå på någon allmän Zumbaträning, måste komma in i rörelserna själv först;)
Äter ganska bra mat också så jag sköter mig hyfsat bra tycker jag själv iaf...

Nä Usch vad akut trött jag blev!!!
Orkar inte skriva mer, och har inte så mycket mer att berätta heller så jag kan lika gärna sluta här:)

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Du kan ladda upp klippet på www.photobucket.com :) Där laddar jag upp mina videoklipp.

2010-10-13 @ 09:23:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Morén

Väntar på bilder och en film nu när du fått tipps om hur du gör. Momés lilla groda växer så fort.

2010-10-18 @ 23:36:20
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Ja, vi hade minifom till Eya och de hjälpte en aning.. Har börjat ge dem till lillan nu också så jag hoppas att det blir bättre. Hemskt när de har så ont!

2010-10-19 @ 11:06:28
URL: http://ninac.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0