Dalavistelse

Imorgon är det äntligen dags för en ny Dalavistelse:)
Ska bli jättekul att komma hem lite!
Vi åker imorgon efter vi vaknat, ätit och gjort oss klara, så runt 10 tiden skulle jag gissa på att vi kommer iväg. Det är den tiden då Clea brukar vilja sova någon timme så vi tänkte passa på att åka då när hon ändå ska sova...
Fredrik åker tillbaka till Örebro på Söndagen och jag och Clea blir kvar någon dag till, om pappa klarar sig utan Clea;)

Igår provade vi hennes hoppgunga som vi köpte av grannarna här på gården.
Den tyckte Clea var rolig så den satt hon i igår kväll.
Tänkte lägga ut lite bilder så ni får se :)



    
(Dom små bilderna är klickbara)


Nej nu ska jag och Clea väcka pappa!
Ha en trevlig helg allihopa så får vi se vilka vi hinner träffa när vi kommer upp i helgen:)



Kommentarer
Postat av: anna

Jag gillar din nya design på bloggen! :) Kul att ni kommer hemöver. Vill gärna se er & tillskottet om ni har tid, men förstår att det är mycket att hinna och mycket ni vill göra. Mitt nr är 0706700887 nuförtiden.



Kram



2010-09-23 @ 21:15:20
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: Morén

Klart att pappa klarar sej, det är bara bra att längta efter sina nära och kära.

2010-09-24 @ 00:12:54
Postat av: morén

Hur var dalavistelsen och veckan som gått??????

Har det kommit några tansingar?

2010-10-05 @ 23:26:23

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0