Ingenting...

Nej jag har verkligen ingenting att berätta egentligen men tyckte ändå att jag borde skriva någonting.
Håller på med en ny design till  bloggen nu och jag är nästan klar. Så om jag hinner så lägger jag upp den ikväll,
då får vi se vad ni tycker om den.... :)
Jag är ju inte särskillt bra på det där med design men jag försöker iaf.

På fredag bär det av till Dalarna igen så får vi se hur länge vi blir kvar.
Ska bli roligt att komma hem igen, saknar Dalarna så sjukt mycket nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!
Men om mindre än ett år så bor vi förhoppningsvis i Dalarna igen:)
(Hoppas hoppas hoppas)

Näää nu får det vara nog med ordbajsandet, för jag har ju inget vettigt att skriva så det är lika bra att sluta.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: moren

Väntar med spänning.....

2010-09-21 @ 23:25:07
Postat av: svärmor

Roligt att ni kommer hemåt. Känns som jättelänge sedan jag träffade er. Sist hade jag lite dåligt med tid, räckte inte till för alla.

Syns på lördag. Kram

2010-09-22 @ 18:43:29
Postat av: Johanna

Men vad fint du lyckats designa! Önskar att jag hade de skillsen =) Får se till att ses en dag, lite fika eller annat trevligt mys =D Hade bäst! Kramkram

2010-09-22 @ 21:41:28
URL: http://jsan8.blogapot.com
Postat av: Morén

Gu vad go man kan vara. Längtar tills på fredag.

2010-09-22 @ 23:57:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0