Nya grejor

Igår kom äntligen min efterlängtade plånbok på posten.
Vann den på en aktion på tradera för ett tag sedan och igår låg den i brevlådan:)
Jättefin och jag är jättenöjd!
Fick även en ny telefon igår när jag förlängde mitt abonnemang hos 3.
Det blev en touch telefon trots att jag varit en sådan motståndare till touch så äger jag nu en
Sony Ericsson Xperia X10.
Jättenöjd med även den:)
Fredrik får dock vänta ett tag innan hans telefon kommer, den fanns inte inne utan den var tvungen att beställas.
Vilken telefon kan det vara han valt tro...?! ;)
Så här ser min ut telefon ut iaf för er som är nyfikna.



Vit och fin!

Sen har lillgrodan hunnit bli 4 månader också, hinner inte med att sköta hemmet, dotter, vovvar, sambo och blogg särskilt bra så jag får prioritera dom viktigaste sakerna.
Dvs att bloggen och hemmet hamnar ganska långt ner på att göra listan som ni säkert märkt...

Men en bild på tösen ska ni få, lite sent men bättre sent än aldrig;)



4 Månader

Sötisen har ju börjat äta gröt nu på kvällen innan hon ska sova, för jag har märkt att hon inte sover så långa perioder på nätterna längre, utan vaknar efter 2 timmar.
Så det är nog tyvärr så att min mjölk inte räcker till för att mätta henne inför natten men natten som var nu sov hon från klockan 21 till 04.30 och det var riktigt skönt!
Så jag tror att det var grötens förtjänst faktiskt, det återstår väl att se efter denna natt:)
Håll tummarna!

så här såg hon iaf ut ikväll efter att pappa och Clea ätit gröt:)



Glad och nöjd:)
(Klicka på bilden och den blir stor)

Nu har hon iaf gjort sig förtjänt av namnet klet Clea som vi så länge kallat henne, och här är beviset :D

Nästa vecka kommer jag försöka ta mig hem till Dalarna iaf, vi får se om Fredrik bestämmer sig för att följa med också eller om det bara blir jag och Clea.
Får inget riktigt svar när jag frågar honom.
Men skulle gärna vilja att han följer med så jag slipper åka tåg med barnvagn, bilstol och hela köret.
Allt skulle bli mycket lättare om han bestämde sig för att följa med...

Nej nu ska jag återgå till mysandet av min älskade lilla familj!

Ha en bra helg.



Kommentarer
Postat av: svärmor

Oj,vad hon växer. Bara 4 veckor sedan jag träffade er men hon har växt jättemycket.Jag tror också att det behövs mera mat,men amningen är ett bra komplement.

Växer man så mycket på så kort tid så behöver man mycket mat.

Roligt att höra att ni är på väg till Dalarna, hoppas ni har tid att komma allihopa så vi får träffas.

2010-09-18 @ 08:08:00
Postat av: Holm

Min lilla tjej käkar gröt som en hel karl. Men det har hon efter pappa. ^^

2010-09-18 @ 19:43:22
URL: http://godisknatten.blogg.se/
Postat av: svärmor

Ni kan få 10 liter lingon när ni kommer till Falun, så ni kan koka sylt till gröten. Bilbarnstol kanske jag kan låna, tala om ifall jag ska fråga.

2010-09-18 @ 22:12:35
Postat av: Familjen Hahne och Pettersson:)

Ville bara säga att hon är grymt söt! vi är stolta över na;) Puss och kram

2010-09-19 @ 21:39:57
Postat av: Maja

vilken liten sötnos=)

2010-09-19 @ 22:05:11
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Moster

Hon blir bara sötare hela tiden den lilla godingen.

Hoppas ni har det bra.

Kram

2010-09-21 @ 10:26:45

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0