Inte som planerat...

Nej denna onsdag skulle vi packa och städa hela dagen, MEN den slutade med att spendera lite tid först på vårdcentralen här och sedan flera timmar på USÖ på em/kvällen.
Vill inte berätta för hela världen anledningen till varför vi varit där så därför tänker jag inte skriva om det varken här eller på FB...
Men ingen anledning till oro kan jag väl säga för att lugna dom som blivit oroliga!
Så imorgon får vi försöka ta lite nya tag med det som vi inte han med idag...
Älsklingen är hemma med oss imorgon

Vill bara tacka Underbaraste Petra för all hjälp med passningen av Clea idag.
Vad hade vi gjort utan dig!?

Nej nu ska jag nog äta resterna av kebaben som jag inte orkade tidigare, och sedan lite sömn på det:)

Bara 3 dagar kvar nu innan flytten går nu:)))
Behöver jag säga att jag längtar?


Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Åh vad jag längtar efter uppdatering här ^^,

2011-08-27 @ 20:09:37
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0