Tillbaka igen... förhoppningsvis

Ja nu har det varit dött här på bloggen ett tag men ska försöka bättra mig:)
Haft lite annat att stå i så bloggandet har blivit lidande tyvärr...

Clea har hunnit bli 8 månader, och 2 små tänder har hon också fått.

Clea 8 månader!

(Lägger upp denna bild bara för att visa er tänderna)

Börjat ta sig fram i någon kryphasande variant här på golve som jag tänkte visa er strax med ett videoklipp.
Allt går så fort nu och jag har inte alls lust att jobba på kvällarna vill vara hemma med familjen och bara ha det bra.
Men men jag gör ju detta för Cleas skull så vi ska slippa sätta henne på dagis innan vi flyttar igen.

Våren och sommaren kommer allt närmare känns det som, vi har haft töväder här i flera dagar så alla vägar är i princip snö och isfria:)
Gräsmattan har börjat komma fram på baksidan men skulle tro att det snart kommer mer snö bara för att det är så pass tidigt på året ännu:(
Men lite hoppas jag att jag ska få njuta iaf:)


(Fick lov att locka henne med tvdosan för att hon skulle röra sig...)

Nej nu måste jag rusa vidare igen innan det är dags för det sista arbetspasset för denna gången.
Hoppas ni har det bra.

På återseende snart:)


Kommentarer
Postat av: MOrén

Helt underbart, om ni ändå bodde lite närmre så man fick vara med live

2011-01-18 @ 14:58:58
Postat av: Mormor

Åh vad underbar hon är. Jättemysigt när hon börjar röra på sig. Snart springer hon. Kramen.

2011-01-18 @ 17:41:45
Postat av: svärmor

Tur att ni snart flyttar närmare, så vi kan ses lite oftare. Kram till er alla.

2011-01-18 @ 20:03:31
Postat av: Anonym

Naaaw! Gud vad söt hon är och duktig! Tur att vi ska ses till helgen, så vi inte blir helt efter i utvecklingen ;) Kram!

2011-01-18 @ 21:00:45
Postat av: Sara

Mosters lilla charmör=) Vi måste bestämma oss för en helg som vi kan komma ner snart. Tiden rinner i väg så vem vet snart är det sommar och ni flyttar hem igen om man inte passar sig=) Älskar er=)<3 Kramen

2011-01-19 @ 00:31:03

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0