Avbrott

Mycket har skett och tiden till bloggandet har ännu en gång blivit lidande...
Så tyvärr har det blivit ett litet avbrott här men jag ska försöka ta igen det:)

Vet inte vad det är som sker just nu, men förtillfället verkar det gå en fruktansvärd epidemi av separationer i min omgivning:(
(Tänker inte nämna några namn!)
Blir så ledsen av att se alla förhållanden gå i kras, och det är verkligen inte bara ett förhållande utan jag har säkert fått besked om 5 separationer i min vänskaps och släktkrets!
Men det är ju som jag säger att man ska vara lycklig i ett förhållande och båda ska må bra!
Önskar inget hellre än att jag kunde lappa ihop dessa separationer...
Önskar iaf alla drabbade lycka till och jag finns här om någon behöver någon att prata, en axel att luta sig mot och en famn att trösta.
Jag vet iaf att jag kommer hålla ett hårdare tag om min älskling nu för jag vill absolut inte att även vi ska "smittas" av denna otäcka epidemi!!!!

Varit hem till Dalarna nu i helgen och kom hem idag.
Var på bröllop igår, mycket trevligt.
Dock råkigt att det var Fredriks födelsedag så det blev inget riktigt firande av honom men det får vi försöka ta igen...
Clea fick vara hos mormor och morfar medans vi var på bröllopet och det lät som om hon skött sig exemplariskt:)
Man blir så stolt som förälder när man får höra att ens barn sköter sig och är duktig!
Så jag vill ännu en gång tacka mina underbara föräldrar som ställde upp som barnvakt<3
ska bli så skönt att snart få flytta hem på heltid, vi fick med oss 3 flyttkartonger hem till Dalaran i bilen denna gång så det är iaf några saker som är på plats i Falun nu:)
Var även iväg och träffade Majas eventuella nya husse och matte idag...
Känns inge kul att skriva detta men, det är ju faktiskt så att man måste se till hundarnas bästa.
Hade vi kunnat skulle dom få bo kvar men tiden till dom räcker inte till tyvärr:(
Så vi får väl se om dom är intresserade eller inte, borde få svar av dom innim några dagar.
Casper har vi ännu inte lyckats hitta någon potentiellt hem åt ännu men vi får se vad som dyker upp.

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag är sjukt trött!
Det tar på krafterna att vara ute och skrota på nätterna och åka många mil i bil dagen efter...

Godnatt på er!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0