BB final

Sitter och kollar på Big Brother finalen, vet inte egentligen vem jag hoppas ska vinna!
Men vi lär ju snart få se det, har ju hållit på Peter hela tiden men ja nu vet jag inte.

Roligt att se att det fortfarande är så många som läser bloggen trots att jag varit så dålig på att skriva den sista tiden. Men nu ska det bli ändring på det:)
Har fått lusten till att skriva tillbaka så nu ska jag sätta mig ner och försöka knåpa ihop en ny design och sen fortsätta skrivandet:)

Idag gjorde Clea både A & B i pottan:)
(Superstolt mamma)

Nä nu ska jag återgå till tvn...


Kommentarer
Postat av: Morén

Klart vi tycker det är kul att följa er där nere iÖrebro.

2011-06-07 @ 13:32:31

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0