Hemma♥

Äntligen hemma igen♥
Ja det känns faktiskt konstigt att säga det men det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma i Örebro igen...
Tillbaka till sina vanliga rutiner, sin egen säng och egna saker!
Det är som ordspråket säger borta bra men hemma bäst.
Men snart får vi flytta alla våra sker till bättre mark, DALAMARK♥

Kommer med ett längre inlägg en annan dag då jag är lite piggare, just nu vill jag bara sova!!!

Tack underbara mor för all hjälp under gårdagen då jag inte riktigt var mig själv:(

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ida Enqvist

Hej Erika! Kul att du börjat blogg så mycket igen. Är nyfiken att höra vart ni kommer att bosätta er i Dalarna. Mvh Ida

2011-06-16 @ 18:54:38

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0