Host, host, host!

Fy rutti vad surt det känns att vara sjuk!
Även om jag är mycket bättre idag och kan prata så folk kan förstå mig känns skönt.
Riktigt skönt att jag fick sova några timmar inatt, så tack för det cocillana:)
Stark som bara den och skit trött och seg blir jag av den men, jag slipper hosta sönder mig och får sova så det är det lätt värt!

Har inte så mycket att skriva egentligen mer än att jag önskar er en riktigt trevlig midsommar!
Själv ska vi försöka hitta någon stångresning här i Örebro men vet inte riktigt var, men det lär ju lösa sig...

Förresten vill jag bara säga till Annika att det är jätteroligt att du läser min blogg och att jag lite då och då får lite info om släkten där uppe:)
Jätteroligt!

Så nu ska jag nog ta mig en sup cocillana och sen sova riktigt gott.

Bye


Kommentarer
Postat av: Sv

2011-06-23 @ 21:22:14
Postat av: Svärmor

Stackars dig, med sådan eländig förkylning.

Hoppas den snart går över. Är cocillana okey för lillan? Det är ju morfin i den hostmedicinen.

Krya på dig.

Kommentaren Sv var datorn som fixade (tror jag)

2011-06-23 @ 21:26:40

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0