New Yorker

Jag har blivit helt kär i en butik som heter New Yorker som precis har öppnat här i Örebro.
Det är en klädbutik och dom har så sjukt snygga kläder till billiga priser:)
Så jag var jätte sur för att dom öppnat nu när vi snart ska flytta, men nu när jag var in på deras hemsida såg jag att dom ska öppna en New Yorker i Borlänge i kupolen nu i Juli:)
Gissa om jag blev tokigt glad!
Vi var in där idag och jag hittade en så sjukt snygg topp iaf enligt mitt tycke, och jag ångrar så sjukt att jag inte köpte mig en!
Inte för att det finns någon i den storleken jag kräver nu men jag tror att jag måste ner på stan snart och köpa mig en så jag verkligen kämpar för att få bort alla tjockis kilon man lägger på sig under graviditeten.
Ha den som en morot liksom:)
Skulle det nu vara så att jag inte lyckas komma i den (vilket jag ska) så är det ingen jätteförlust då den koster 179kr men då har jag ju något snyggt att titta på iaf.
Det är verkligen inte ofta jag hittar kläder som jag bara känner att jag måste ha så när jag väl hittar det så ska inte en tjockis mage få stoppa mig!

Det har åskat som bara den här ikväll! Det har dundrat så lillfia vaknade och var livrädd, stackarn!
Men nu har det slutat för en stund sedan så nu sover hon igen.
Jag förstår att hon var rädd, det skulle jag också varit om jag var lika liten som henne.
Man har ju ingen aning om vad det är som låter, och så ligger hon ensam i sitt rum så hon fick komma upp och vi tände lite ljus och mös under täcket alla 3:)
Så nu hoppas jag att det inte blir något mer buller under natten så hon och vi får sova gott:)

Undrar om
Marias små pojkar är påväg ut nu, det verkar så på FB iaf, och är det så hoppas jag att allt går bra och önskar dom lycka till!
Hon har iaf inte uppdaterat bloggen idag och det är inte likt henne...

Nä nu ska fettot röra sig mot sängen och öppna fönstret för värmen är bedrövlig!!!
God Natt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0