Slösa

Usch jag hatar verkligen att vara gravid just nu!!!
Det finns så sjukt mycket snygga kläder nu insåg jag idag när jag var ute och letade klänning till studenten.
Hur mycket som helst som jag skulle vilja köpa, så det gäller att skynda sig gå ner i vikt när pyret kommit ut då det kanske finns något kvar till rea pris.
Känns ganska hopplöst att gå ner till storlek 36/38 igen, men jag ska fan lyckas!
Hade jag bara lite mer pengar så skulle jag kunna slösa hur mycket pengar som helst på kläder.
Allt jag har nu är det typ hål i eller helt utnött eller alldeles för litet.
Men jag får ta tag i det så fort jag kommit ner i storlek.
Hittade tillslut en klänning till min tjockismage iaf och på REA till och med:)
Fredrik hittade en kofta som han tyckte jag borde ha också så den köpte han till mig♥
Älskar när älsklingen köper saker till mig:)

    
Inte den bästa bilden men ni ser iaf på ett ungefär hur den ser ut:)

Nej nu ska jag fortsätta med designen till bloggen så jag blir klar någon gång...


Kommentarer
Postat av: Morén

Härligt då får jag någon att hurta med.

2011-06-07 @ 13:33:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0