Mycket att göra...

Ja det är mycket som står på schemat just nu!
Jobb tills på tisdag, ultraljud på Måndag:) beställa nya glasögon, putsa fönster, baka så det finns något i frysen att bjuda på om någon skulle ha vägarna förbi, fylla 25, vårstäda här hemma, och snart får jag gå ut i trädgården och börja fixa där också:)
Jag tror och hoppas verkligen att den sista snön fallit över Örebro nu, baksidan är nästan snöfri nu och alla vägar är bara, har till och med sett att det börjat komma upp vårblommor på sina ställen också:)
Ja sista våren och sommaren här i Örebro nu så man får göra det bästa av det...

Clea växer och blir så stor hon har nu fått 4 tänder uppe och 2 tänder nere.
Är ruskigt dålig på att ta kort på henne nu för tiden vilket jag måste förbättra mig på.
Den här tiden går ju så fort.

Nästa helg kommer mor, far och systrar ner och hälsar på och det ser jag verkligen fram emot!
Älskar att få besök men det är ju inget man är bortskämd med nu för tiden, men det är ju lite vårt eget fel när vi valt att bo som vi gör... det blir säkert ändrigar på det när vi flyttar hemmåt igen:)

Ja vad ska jag mer skriva då?!
Ingenting troligtvis eftersom jag inte kan komma på något:D

Ja men ni får ha det så bra så ses vi och hörs senare.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Svärmor



Tänker komma desto oftare sedan ni flyttat hem.

Kram till er alla och lycka till imorgon.

Ska ni kika vad det är eller....?

2011-03-27 @ 18:07:43
Postat av: Annika Espemo

Hej!Vad kul med en liten till!!Vill även berätta att Clea och er lilla/e nya ska få en fyrmänning i början av okt,Karolina ska också få en liten.Super kul att få bli mormor!Det kommer även en fyrmänning runt midsommar för då ska Angelica(Lillemors dotter)bli mamma,så det blir många små nu,mysigt!Grattis till er,ha det bra och sköt om er.Kramar från Annika och Jämtland

2011-03-28 @ 16:02:53
Postat av: Morén

Ja det ska bli skoj att komma ner en snabbis över dagen. Fast du jag struntar i om det är oputsade fönster och ostädat. Jag vill bara kommaoch njuta av er/ kramiz Mor

2011-03-29 @ 19:35:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0