Tråkigt!

Usch det här är verkligen en riktigt tråkig och seg dag! Vet egentligen inte varför men det känns som att allt suger just nu...
Solen skiner och jag ligger fortfarande i pyjamas i sängen:/
Men så fort älsklingen vaknar så ska vi ta en promenad hela familjen.
Börjar må mycket bättre nu så jag hoppas det är slutet denna gång, men vågar inte hoppas för mycket.

Vi har fått tid för ultraljud nu så det ser vi fram emot:)
Hoppas Fredrik är ledig från skolan bara så han kan följa med!
Tror dock att det kommer bli som sist att vi bara är i vecka 15 så vi får göra ett till någon vecka senare men vad gör det?! Vi får ju ett mer säkert datum iaf.
Själv gissar jag på 11 September men barnmorskan säger 21 Augusti så vi får väl se vem som ligger närmast:)

Lillflickan har börjat vinka och klappa händerna nu och det är riktigt roligt att se, har försökt få det på film också men det har inte gått så bra men förhoppningsvis kommer det videoklipp på det med:)

Har inget mer att säga så jag slutar här!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är sjuk, annars borde vi ha dejt typ nu =) Men snart, till helgen, kan vi dejta då? Vill ju se allt som lilla sötnöten lärt sig och spela lite kort =) Då tror jag på 28 augusti, bara för att det är världens bästa datum ;) Kramar i massor

2011-03-05 @ 19:13:34
URL: http://jsan8.blogspot.com
Postat av: Svärmor

Skönt att du mår bättre.

Lillklimpen kommer kanske antingen på min födelsedag eller Peters.

Kram till er alla.

2011-03-05 @ 21:56:38
Postat av: morén

Klart det blir en tjeja den 11 september. Er förlovnings dag =)

2011-03-07 @ 11:20:30
Postat av: Morén

Undrar bara när det blir roligt igen ;P

2011-03-25 @ 19:43:19

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0