sista minuten

Har inte fått iväg mina papper om ansökan om graviditetspenning ännu vilket grämer mig lite...
Dom borde jag skickat för någon vecka sedan egentligen men dom ligger fortfarande delvis oskrivna här hemma:/
Men idag måste jag verkligen få iväg dom eller iaf skriva klart dom så dom kommer iväg med posten imorgon.
Varför ska man alltid vara ute i sista minuten med viktiga papper?!
När dom väl kommit fram så har ju försäkringskassan 30 dagar på sig att fatta ett beslut också så det blir ju snålt med tid men det är ju mitt eget fel!

Lillgrodan har lyckats kissa i pottan nu också 2 dagar i rad 25-26/5 :)
Inte så intressant dör er att veta kanske men för mig som mamma så är allt sådant viktigt:)

Nej nu ska vi ta och laga lite käk och sedan dra in till stan en snabbis kanske nu när solen spricker fram:)

Ha en trevlig helg allihop.


Kommentarer
Postat av: Morén

Momé tycker att sådan information är mycket rolig att läsa. Mycket mer av sådant filmsnutt och all annan information. Skönt när ni kommer hem så att man kan åka och se live alla händelser som kommer.

2011-05-31 @ 22:54:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0