Fredagsmys

Nu känns allt MYCKET bättre än tidigare idag!
Dagen är nästan slut och gulsotskurvan börjar plana ut:)
Så imorgon får vi nog iaf komma hem:)

Clea och Fredrik var hit en stund efter lunch, så skönt och roligt att få se lillskruttan igen.
Helt galet att man kan sakna någon så...
Clea var iaf inte jätte imponerad över sin lillasyster, grät och skrek en del:(
Men det blir nog bra när hon vant sig.

Em blev bara bättre och bättre ju längre den gick, och det bästa av allt var att Fredrik kom tillbaka nu vid 18.30 tiden och överraskade mig:)
Min underbara svärmor hade erbjudit sig att passa Clea en stund så han kunde komma upp hit och ha lite fredagsmys med oss!
SÅ UPPSKATTAT!!!
Tack snälla svärmor!
Tänk att något så litet som ett besök på ca 2 timmar av den man älskar kan få en att må så mycket bättre.
Fredrik jag älskar dig!
Du är mannen i mitt liv!

Snart ska jag försöka sova, och hoppas på lite fler timmars sömn än natten som var...
1 timmes sömn plus hormon rubbningar och ett hett temperament är ingen vidare bra kombo!!!

God kväll:)


Kommentarer
Postat av: Annika Espemo

Hej!

Många gratulationer till er och er nya familjemedlem,lilla Meja!!Vad kul att hon äntligen kommit!Sköt om dig och din familj,ha det bra.Kramar från Annika & Jämtland

2011-09-30 @ 21:35:33
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Sv: Ojdå, men då får jag hoppas på att jag inte blir lika besviken som du blev :/



Får passa på att säga GRATTIS här med! Hoppas ni kommer in i detta tvåbarnsliv snabbt och enkelt! :)

2011-09-30 @ 23:57:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0