Sjuk dotter:(

Ja tyvärr har mitt hjärta blivit sjuk och har mycket svårt att sova pga hosta och snuva, vilket jag mycket väl förstår!
Så Fredrik och jag får sova i skift numera:(
Hoppas hon hinner krya på sig innan den lilla tänkt titta ut bara.

Skrev ju igår om att vi skulle iväg på något roligt, och det var det!!!
Vi var hem till min mor och far som hade en person där som påstår sig kunna prata med hundar bla...
Det var verkligen en rolig och intressant upplevelse, sen om man tror på det eller ej är ju upp till var och en.
Jag kan väl säga att jag tror på det till en viss del iaf, kanske inte till 100% men vissa saker:)
Min sambo är väl av en annan åsikt "Mr skeptiker" men det var roligt att pröva på det iaf.

För er som inte vet det så har Maja bus flyttat ifrån oss också:(
Så det är verkligen tomt här hemma nu för tiden.
Allt blev så lugnt och stilla sen hon gick.
Det är verkligen blandade känslor i kroppen om hur det känns, det är lite skönt men samtidigt väldigt jobbigt!
Men det är nog det bästa för oss alla.

Nu ska jag försöka få lite ensamtid med Fredrik och hoppas på att Clea kan sova utan att vakna på någon timme, för både vår och hennas skull.
Det gör så ont i mammahjärtat när hon är ledsen och sjuk, önskar att jag kunde ta sjukan så hon slapp den.
Mammas älskade lilla skatt!

Nej Erika och Fredrik tid var det:)

God natt!


Kommentarer
Postat av: jessica

tack, snälla du för ett så snabbt & bra svar. det blev ju jättefint. spännande med en ny bebis!

2011-09-09 @ 22:09:16
URL: http://jessicaglarbjerg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0