Smittad

Fredrik och jag har nu blivit smittade av vår underbara dotter, så nu är det vi som går runt och hostar, snorar och nyser:( Men det hör väl till när man har småbarn är jag rädd.
Känns inte lika roligt att man snart ska föda nu heller om man är förkyld men även där har man inte så mycket val! Vill den lilla ut så har jag inte mycket att säga till om:)

Ska nu iaf titta på enasm mamma söker och sedan krypa ner i sängen och sova.
Imorgon väntar ett nytt besök hos BM:( men nu hoppas jag verkligen att det är sista gången jag behöver träffa henne... Om det inte sätter igång inatt:)

Tack och god natt!



Kommentarer
Postat av: Petra - Lunas mamma

Åh så fint du fått här inne :) Tråkigt att vara sjuk dock. Hoppas på samtal eller mms snart ;) Lilla pyret får komma snart!

KRAM PÅ ER!!!

2011-09-13 @ 11:02:46
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Morén

Din underbara dotter har smittat momé också=).

2011-09-13 @ 21:09:50

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0