döööööööd!!!

I dag äe jag bara död, hur trött som helst och ingen karl hemm:(. Just nu önskar jag att det vore lördag i dag så jag hade F hemma så vi kunde avlösa varandra lite... Jag vill sova!!!!!
Barnen har dock sovit ganska bra inatt, bara varit upp 10 gånger sammanlagt. Meja vaknade första gången vid 00.33 så jag fick någon timmes sömn innan natt springandet började.
 
I dag är Meja så gott som feberfri iaf, lite varm men är uppe går/kryper och leker runt.
Skönt det iaf, så nu hoppas vi att det blir en dag som är hyfsat normal iaf, för jag vet inte om jag orkar med något annat...
 
Nä nu ska vi försöka få i oss lite frukost och sen rullar väl dagen på som vanligt får vi hoppas.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0