halleluja:)

Ohoj, här har det inte hänt mycket när jag varit borta... Önska ibland att någon annan kunde uppdatera bloggen åt mig när inte jag riktigt hinner med, orkar,vill blogga.
 
Tänkte bara tala om att hallen här hemma nu nästan är färdig:) Och det vi gjort hittills har blivit ur fint!!! Den blev helt sjukt mycket större och bättre.
Ett litet hallelujamoment på den faktiskt. Men eftersom det fattas en liten bänk som troligtvis kommer byggas i helgen som kommer så tänker jag inte lägga ut någon bild ännu:) Ni får helt enkelt hållas ett tag till...
Det känns faktiskt sådär bra så att man skulle vilja fixa till hela hallen nu med nytt golv och fixa till väggarna och allt som vi nu vill göra i hallen för att få vår stil på den. Men vi får helt enkelt se hur det blir med jobb för min del först innan vi drar igång det.
 
Nu ska jag börja med lite mat för snart kommer älsklingen hem.
 

Kommentarer
Postat av: Moren

Ta nu och njut av det som blivit, man måste ha något att se fram emot också.

2012-11-14 @ 00:55:30

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0