Bzzzz

Har just slagit ihjäl en fluga som gått mig på nerverna hela natten.
SÅÅÅ sjukt irriterande när man bara hör bzzzz när man ska försöka sova!
Var inte jättesugen på att gå på flugjakt i natt heller och jag hade nog dumförklarats av gubben om jag sprungit runt mitt i natten och jagat flugor.
Men nu är den död så nu hoppas vi på en flugfri natt inatt.
 
Lillhönan vill inte sova fast hon är övertrött, skulle tro att det är det som är felet...
Tänk om man bara kunde förklara för dom att om du sover lite så blir allt mycket bättre. :)
 
Clea är på dagis, och idag gick det väldigt bra! Inte mycket gråt alls när ja gick, ja hon vinkade till och med åt mig vilket i vanliga fall brukar vara två armar som sträcker sig mot mig tillsammans med ett illvrål!
Så det kändes faktiskt riktigt okej att lämna henne idag.
Hoppas det inte var en engångsförteelse bara, utan att det fortsätter såhär...
 
Nu ska jag kramas lite med den lilla och hoppas få henne till att möta JB.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mome

Heja Clea vad duktig du är. Visste väl att momes ❤skulle ge med sej till slut. Duktig du med Erika vet att du kämpat med dina känslor "är jag en dålig mamma" med du är en super bra mamma😊. Var stolt

2012-10-11 @ 22:44:59
Postat av: Mome

Heja Clea vad duktig du är. Visste väl att momes ❤skulle ge med sej till slut. Duktig du med Erika vet att du kämpat med dina känslor "är jag en dålig mamma" med du är en super bra mamma😊. Var stolt

2012-10-11 @ 22:45:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0