Däpt i däsan

Usch vad less jag blir på förkylningar, varför ska man behöva drabbas av det, vad är det liksom bra för???
(Någon som vet?)
Men jag trottsade snuvan, det onda i halsen och det supertunga huvudet och körde till Mora för en date med syster.
Vilket verkligen var på tiden vi ses ju inte allt för ofta fast vi borde... Det är ju inte allt för långt ifrån varandra vi bor...
(Malin vi borde också styra upp en date!!!!)
Medans jag ändå var i krokarna så tog jag och flickorna en sväng förbi det underbara Siljansnäs och min helt fantastiska mor.
 
Imorgon blir det storhandling när F slutat jobbet som vanligt, självklart blir det fredagsmys på det. Hur mysigt det nu kan bli med en rinnande och illröd näsa... :) Håller tummarna för att förkylningen ska hunnit bli bättre tills imorgon jag har liksom inte tid att vara sjuk. Men vilken småbarnsförälder har det?!
 
Den första snön föll idag och det känns rikitgt mysigt, det innebär fler ljus att tända på kvällarna och mer kläder att sätta på sig. Vet inte om det är jag som är knäpp men tycker det är lite skönt när det är lite sådär småkallt när man går ut på morgonen, är jag ensam om det??
 
Nu ska jag slänga i mig två alvedon och lite nezeril och hoppas på att få sova lite bättre inatt.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0