God morgon, näää fy då!!

Sovit jättedåligt inatt, pga sjuka barn.
Så jag är hur trött som helst... Fryser som om jag skulle sitta utomhus helt naken.
Nääää det är verkligen ingen god morgon!!!!
Skulle tippa på att jag är på g att bli sjuk igen, men det är ju inte så konstigt när man är hemma med sjuka barn hela dagarna.
 
Nej nu blir det nog till att sätta på en kopp kaffe för att få upp värmen.
Undrar om man håller på att halka in i kaffeträsket igen eller om det bara är för att få upp värmen?!
Ja det återstår att se när värmen kommer tillbaka.
 
Nä nu ska vi sätta på pippi och hoppas att barnen håller sig lugna och nöjda med det en stund, så får vi se om krafterna kommer tillbaka, om någon skulle hitta dom så var snäll och lämna tillbaka dom till mig för jag lär behöva dom...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är tur att förkylning är något som går över. Det är konstigt att man kan känna sej helt slut och ändå går dagen. Ändå var tanken hur ska jag orka idag. Energi kramizar från Mor och mormor skickar krya på kramizar till sina ❤❤:an. Älskar er

2012-10-08 @ 11:16:57
Postat av: Anonym

Ja det är tur att förkylning är något som går över. Det är konstigt att man kan känna sej helt slut och ändå går dagen. Ändå var tanken hur ska jag orka idag. Energi kramizar från Mor och mormor skickar krya på kramizar till sina ❤❤:an. Älskar er

2012-10-08 @ 11:16:59
Postat av: Morèn

Härligt att du börjar dricka kaffe igen då kanske man får lite kaffebesök oftare......

2012-10-09 @ 00:04:04

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0