Heeeeelg!!!

Äntligen helg igen! Vad skönt, önskar det kunde vara helg lite oftare eller åtminstone lite längre...
Förkylningen är bättre idag vilket är ett stort +. Skulle ju gärna velat vara hundra idag men att jag är bättre får jag väl vara nöjd med gissar jag:/
 
Ihelgen ska det byggas här hemma igen, denna gången i hallen:) Weee!
Som jag längtat efter att få till någon förvaringsmöbel för skor och ytterkläder, och nu typ 5 år senare så ska det äntligen bli av:) Ja det är ju faktiskt så att ända sedan vi flyttade till Örebro i augusti 2007 så har vi (läs jag) varit på jakt efter en skohylla men det har liksom inte funnits någon som vi båda tyckt känts riktigt bra. Så tada! här står vi nu i ett hus, så då blir det bara för F att dra på sig snickarbyxorna och börja bygga en;) Riktigt längtar tills den är på plats.
 
Nu ska jag läsa lite alfons för Clea och sedan fixa lite käk innnan F kommer hem och vi ska ut och handla.
 
Tjipp och hej
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0