Julen kommer lite tidigare i år...

Närmare bestämt imorgon iaf här på Blockhusvägen...
Mor, far och (My??) Dom kände för att fira jul här imorgon bitti, så det blir julfrukost här imorgon:)
Julgalen som jag är så var jag inte sen på att nappa på den idèn:)
Dom skulle komma med en (lite) för tidig julklapp till barnen. Är nyfiken på vad det kan vara för något jag också, så det blir riktigt spännande faktiskt.
 
Nä nu ska jag hugga in på städningen i badrummet när den lilla sover, det är lite lättare när inte hon är med och kryper runt och river i allt! Clea tittar på Pippi så jag tror jag kan härja runt i barummet fritt idag:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mome

Ho ho snart kommer tomten🌵(närmast en julgran grön och sticks hihi)

2012-10-12 @ 14:00:58

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0