Kli i fingrarna

Har helt och hållet fastnat på syleroom.se och kan inte slita mig.
Hittat så mycket inspiration och så många idéer som lagrats i mitt huvud nu.
Det riktigt kliar i fingrarna och jag vill börja riva lite här, pilla lite där och måla lite där. Jag vill få fart på renoveringen nu, men vet inte riktigt hur jag ska få fart på gubben...
Han är inte lika intresserad när jag kommer med mina förslag.
Ibland önskade man att man bodde själv och fick göra som man ville, utan att behöva fråga. Han säger själv att jag får sköta inredningen för att han inte bryr sig, men när det väl kommer till kritan så ska han ha ett ord med i slutändan.
Jag blir inte riktigt klok på detta! 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0