Tack älskling♥

Äntligen är den klar! Som jag har längtat:)
Har äntligen fått min sänggavel som jag sååå länge suktat efter.
 
Blev inte helt som jag tänkt från början eftersom karln vill lägga sig i, men gud så bra det blev.
Tur att det kan bli mycket bättre när man kompromissar ibland;)
Tack älskling för att du förverkligar mina önskningar♥
 
Nu är det bara lite byten av överkast och andra grejor men det får ta den tid det tar, jag måste ju hitta det rätta först;)
 
 
 
 
Ja vad säger ni?
 
Är så glad att jag inte har en karl med tummen mitt i handen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jättesnyggt. Vilka talanger han har, jag blir helt imponerad.Vad jag vet så är han helt självlärd.

Svar: Ja han är duktig din son:)
Erika

2012-10-22 @ 08:47:18
Postat av: Moren

Han kan din karl <3<3<3 nu kanske lillebror kommmer.....

Svar: Haha nej någon lillebror blir det inte! Iaf inte än på ett tag;)
Erika

2012-10-22 @ 11:24:45

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0