Inte ens hälften

Har tänkt att jag skulle hinna med så mycket idag, men inte ens hälften blev gjort...
Har halkat efter med allt här hemma tvätt, städning, handling, ja ni fattar... Men det har ju sina förklaringar, Har haft fullt upp med att ta hand om sjuka barn. Så allt annat har kommit i andra hand.
MEN, Jag har faktiskt städat badrummet idag, det har inte varit gjort på över en vecka, ja jag vet skitäckligt men anledningen har ni ju redan läst om ni läser detta:) Så nu kan man gå in i badrummet utan att känna sig äcklad när man behöver göra sina behov... Mycket skönt!
Imorgon ska jag försöka hinna med en dammsugning innan moren kommer om inte annat får hon ta det som det är. Hann inte med det innan barnen skulle sova ikväll.
högen med rentvätt som legat nere på sängen i gillestugan är också gjord så nu kan man titta i garderoben igen när man behöver något att ta på sig.
 
Måste få tycka lite synd om mig också, har fått sjukt ont i ena foten kan knappt stödja på foten, vet inte vad jag gjort heller det liksom bara small till när jag var ute med Casper nu ikväll så nu kan jag inte gå normalt heller... Hoppas innerligt att det är bättre i morgon annars måste jag överväga ett besök hos farbror doktorn faktiskt, ja det gör så ont...
 
Nu ska jag se på dumburken och hoppas få se inslaget med älsklingen på nyheterna.
 
Hejhopp

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0