17 Januari

Jaha då var jag tillbaka då;)
Det har inte hänt så mycket dom här dagarna, så jag tänler inte skriva en massa trams om ingenting utan jag fortsätter skriva från dagens händelser...

Vaknade kl 11, Fredrik låg i badkaret när jag kom upp så jag tog ett bad med honom sen åt vi lite frukost, tog morgon vändan runt brickebacken med hundarna.
Efter det tog vi oss i kragarna och började möblera i ordning i gästrummet så nu står skrivbordet mot andra väggen, känns mycket luftigare där nu, så imorgon ska vi sätta upp lite hyllor och tavlor där inne är det väl tänkt.
Ja och på kvällen blev det bio "Yes man" skitbra film se den om ni inte gjort det, skulle varit på bio igår egentligen men då var det avskedsfest för en klasskompis till Fredrik som ska flytta till Stockholm och fortsätta studierna där, det var riktigt trevligt faktiskt!
Det var så kul att göra något annorlunda, bara något så enkelt som bio;) känns skönt när vi har tid att umgås igen.

Ja och nu sitter vi i soffan och ser på film på 4:an Duplex få se om det är en fillm av värde;)
Ja så mycket mer har jag inte att berätta för filmen började nu så jag ska återgå till filmen, men ha det bra så ses vi snart hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!! Ja, den blev faktiskt rätt bra.. men det är inget man vill se på när man är bakis.. Jag lovar ;) Hehe!!! Hoppas allt är bra!! Kram

2009-01-18 @ 18:49:32
Postat av: Ellie!!

Det här går verkligen inte som ja vill.. =P

Tack!! Ja, den blev faktiskt rätt bra.. men det är inget man vill se på när man är bakis.. Jag lovar ;) Hehe!!! Hoppas allt är bra!! Hälsa Fredrik!! Kram!!

2009-01-18 @ 18:50:46
URL: http://elinorpan.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen! Kul att du skaffade blogg =)

Har länkat dig på min sida på "länkar". Nu sitter jag i Ställdalen och väntar på tåget, åker till örebro kl 19. Åt stuvade makaroner och falukorv idag hehe såg att du med hade ätit det!

Imorgon ska jag ringa bovärdskontoret, ska få komma på visning åtminstone. Håller tummarna! Ska även vaccinera Luna imorgon, men vi får höras någon dag, nu var det länge sen igen.

kram på dig och hälsa vovvarna och fredrik!

2009-01-20 @ 17:48:49
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Petra

utmanad har du med blivit =)

2009-01-20 @ 17:50:22
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0