Förkylning och kryssning...

Idag bär det av hem mot Dalarna:)
För att imorgon sätta sig på bussen som går kl 10 från stationen i Falun till Frihamnen i Stockholm, gud vad jag längtar.... Tyvärr har både jag och Fredrik dragit på oss en varsin förkylning*SUCK* Men men till Riga ska vi iaf.
Fick ledigt från jobbet idag, hon ville tydligen inte bli smittad, fattar inte att hon kan vara så rädd för en liten förkylning, men jaja känner hon så då stannar jag gärna hemma.
Så vi ska packa lite när fredrik behagar gå upp och sen åker vi väl gissar jag...

Ja och imorgon går båten kl 17 så vi kommer att sitta på bussen ca 6 timmar imorgon innan vi är framme i Stockholm, tänk så mycket extra vi får åka bara för att man skaffat hund.. Men jag är så tacksam för att mina svärföräldrar lovat att passa dom nu när jag och Fredrik änligen ska få göra något tillsammans. Svärmor hade till och med fixat ledigt imorgon så hundarna slapp vara ensamma, hon är så snäll som tänker på dom.

Nej nu har Fredrik vaknat eller jag har väckt honom så nu ska vi äta frukost tillsammnas sen far vi:)

Hoppas ni får en trevlig helg
För det tror jag att vi kommer få:)

Vi ses och hörs



Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så kul på kryssningen! :) Man behöver komma bort tillsammans emellanåt.

2009-09-11 @ 08:41:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja i dagens läge är nog alla rädda för en förkylning...tänk m det skulle vara svin influensan man går och bär på:P Hoppas kryssningen går bra, jag väntar med spänning att för höra om resan och se lite bilder. Ni får passa på att göra lite utflykt medan ni kan, sen är det en liten krabat som står i fokus;) Puss&Kram

2009-09-11 @ 14:43:26

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0