Alla Hjärtans Dag!

Ja idag är det alla hjärtans dag, men jag och Fredrik firade den igår:)
Jag var nämligen ledig igår så då passade vi på att "fira" då istället...
Ja fast är det egentligen något att fira då???
Ska man inte visa för dom man älskar att man älskar dom lika mycket vilken dag det än är???
Det tycker jag iaf, men det är ju bra att hjärte dagen finns ändå, då har man ju en bra anledning till att få äta godis om inte annat;)
Jag fick blommor av min älskade igår iaf, han var noga med att förklara att det inte var alla hjärtans dag blommor och att han inte gjort något dumt, utan jag fick dom för att han älsakde mig!
Ojoj blommor är man ju inte bortskämd med tyvärr...
Älskar att få blommor men jag får sällan det iaf av Fredrik.
Han brukar säga att den dagen han kommer hem med blommor utan anledning så har han gjort något dumt, så det betyder ju att han sköter sig så jag borde ju vara glad för det, men det vore ändå kul att få blommor någon gång...
Så här fina rosor fick jag iaf.


Tack min älskling!


Ja förra helgen var jag hem till Dalarna utan Fredrik,
 fy vad jobbigt och konstigt det kändes att åka hem helt själv...
 men jag känner att det stärkte mig väldigt mycket så här i efterhand:)
Jag var ju hem och träffade Anders, jag är så glad för att jag gick dit!
Jag tycker att alla borde ta den chansen att få träffa denna underbara person, han har hjälp mig väldigt mycket...
Han har verkligen fått mig att se saker på ett annat sätt.


Knoddis födelse närmar sig med stormsteg nu...
Vi har nu köpt oss en spjälsäng, längtar tills jag får lägga ner knoddis i den första gången.





Sen är det ju dags för magen att åter visas på bild:)
Svärmor är lite nyfiken hon som inte sett den på ett tag nu...
Magmåttet har nu blivit 103 cm:)


Vecka 28+0  

Imorgon är det dags för ett nytt besök hos barnmorskan,
 så då hoppas jag att mina värden är bättre än förra gången:)
Tyvärr får jag gå dit själv för Fredrik har skola men jag ska nog klara det...
Återkommer med det besöket.

Nu har ni fått lite ny läsning iaf, har varit riktigt dålig på att hålla er uppdaterade...
Förlåt för det!!!

Visstja håll tummarna för att min havandeskapspenning ska gå igenom nu för jag ska få besked denna vecka.
Ahhh vet inte vad jag gör om jag inte får igenom den...
Som sagt håll tummarna!!!

Nu ska jag käka lite godis, men hoppas ni haft en bra dag...
Imorgon blir det bullbak för min del tror jag, måste ju börja fylla frysen med kakor och bullar nu för sen kommer jag väl inte ha tid att baka:S

Sköt om er så ses och hörs vi!




Kommentarer
Postat av: anna h

ja du, hur ska vi lära männen att köpa blommor till oss? har de ännu inte fattat att ja... kvinnor älskar blommor! :)



Kram på dig. Vad fin magen är!

2010-02-15 @ 06:56:38
URL: http://sunnanangsanna.blogspot.com
Postat av: svärmor

Vad fin magen är. Skönt att höra att du mår bättre nu, snart får kroppen börja återhämta sig och komma iform igen. Vi längtar. Må så gott vi syns och hörs.

2010-02-15 @ 18:38:10
Postat av: Mormor

Vad bra att du mår bättre nu och magen växer som den ska.Sängen är jättefin där ska nog knodden trivas. Kram

2010-02-16 @ 09:55:19

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0