Amningsstol

Ja det är mycket jag skulle vilja ha nu...
Insåg just att jag inte har någon bra stol att amma i och skulle så hemskt gärna vilja ha en riktigt stor och regäl korgstol med dyna i, en sådan där som Sara har...
Hittat just en sådan jag vill ha på blocket men är lite för snål...
Lägger ut en bild så ni ser vilken modell jag är ute efter, så är det någon som hittar en sådan till en billig peng så får ni gärna hojta till...


(Bilden har jag lånat från annonsen på blocket)


Vi höres!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Har upptäckt att jag kan få den rosa texten blå om jag vill. Bra då syns den väldigt tydligt.Korgstolen ser väldigt bekväm ut, men själv föredrog jag att sitta på en låg pall när jag ammade.Då fick jag stöd med båda fötterna i golvet.

Men det där känner man bäst själv. Kram

2010-02-24 @ 17:41:09
Postat av: Morén

Klart att du ska ha det bekvämt när du ska amma. Men efter egen erfarenhet så tror jag inte på en korg stol. Jag trivdes bäst i soffhörnet så jag kunde dra upp benen under mej. Man får prova sej fram. Vissa tycker det är skönt och ligga ner, men det passade inte mej. Vet bara att det är det mysigaste som finns att amma.

2010-02-25 @ 00:19:56

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0